Deze cursus is bestemd voor IT professionals die Windows 10 desktops, apparaten, gebruikers en aanverwante netwerken en veiligheidshulpbronnen beheren en ondersteunen. Leerlingen die certificering nastreven voor het 70-697 Windows 10 Configuring examen zullen ook baat hebben bij deze cursus. Deze cursus is ook bestemd om vaardigheden bij te brengen aan Enterprise Desktop/Device Support Technicians (EDST's) die Tier 2 ondersteuning bieden aan gebruikers die Windows 10 desktops en apparaten gebruiken met een Windows domeinomgeving in middelgrote tot grote ondernemingsorganisaties.
Bij deze incompany training wordt in overleg het aantal dagen bepaald dat nodig is om de ontbrekende kennis bij te brengen. ITIL is dé standaard als het gaat om IT Service Management. ITIL4 beschrijft de actuele inzichten binnen IT Service Management. Het integreert onder andere Lean, Agile, DevOps en Cloud Computing. De methode is niet meer gebaseerd op processen, maar ITIL4 ondersteunt snellere, kwaliteits- en waarde gedreven opleveringen van IT-diensten voor mensen en door organisaties heen.ITIL® Foundation is de basiscertificering en bedoeld voor IT-professionals en overige medewerkers die meer van IT Service Management willen weten.
klassikale incompany training uitgevoerd door een ervaren en voor deze training gecertificeerde praktijkdocent
het officiële cursusmateriaal (wordt uitgereikt bij aanvang van de training)
toegang tot de eigen IT-University virtuele labomgeving (waarmee buiten de training kan worden geoefend)
zelfstudie op basis van elearning
kennis assessment en oefenexamen
studiebegeleiding door je eCoach
deelnamecertificaat
Introduction
IT service management in the modern world
About ITIL 4
The structure and benefits of the ITIL 4 framework
Key concepts of service management
Value and value co-creation
Organizations, service providers, service consumers, and other stakeholders
Products and services
Service relationships
Value: outcomes, costs, and risks
The four dimensions of service management
Organizations and people
Information and technology
Partners and suppliers
Value streams and processes
External factors
The ITIL service value system
Service value system overview
Opportunity, demand, and value
The ITIL guiding principles
Governance
Service value chain
Continual improvement
Practices
ITIL management practices
General management practices
Service management practices
Technical management practices
De leervorm Klassikaal – Incompany is een door een ervaren praktijkdocent geleide klassikale IT training met deelnemers uit een zelfde bedrijf. De IT cursus wordt Incompany gegeven of op een in overleg gekozen (externe) locatie. Bij een klassikale Incompany IT training word je door een ervaren praktijkdocent gedegen op weg geholpen. Moment van training kan in overleg worden bepaald. De te behandelen onderwerpen zijn op maat samengesteld. De hele groep behandelt dezelfde onderwerpen in hetzelfde tempo. Vooral geschikt voor groepen waar de stof (relatief) nieuw voor is en - afgestemd op de eigen praktijk - door een goede praktijkdocent Incompany op weg willen worden geholpen. Alle cursisten die een klassikale Incompany it training volgen krijgen toegang tot ons digitale leerplein Athena. Hierin zit veel extra functionaliteit zoals virtual labomgeving, kennis assessment, oefenexamens, de eCoach, contact met een docent, forum met medecursisten, enz.
Professionals die bijdragen aan het beheer, de organisatie en de optimalisatie van de activiteiten van de processen in een IT-serviceorganisatie. De doelgroep bestaat uit operationele medewerkers, teamleiders, supervisors en managers die hun IT Service Managementvaardigheden naar de nieuwste inzichten willen ontwikkelen. Daarnaast is deze training ook geschikt voor personen die al bekend zijn met vorige versies van ITIL.
Geen voorkennis vereist
Deze training is ter voorbereiding op de volgende examens: ITIL4 Foundation
Deze training maakt onderdeel uit van het(de) navolgende certificeringstraject(en):ITIL4 Foundation
Elp-safari, elearning Plus Pro Pack.
Vul onderstaande formulier in en ontvang de inloggegevens van ons demo-account. Geen creditcard benodigd en geen betalingsverplichtingen. Je kunt evalueert onze diensten gratis. Een account manager zal contact opnemen voor verdere assistentie.