Mark Bieckmann MM

Wij zijn anders!

Stop met het ‘Oude Leren’ en kies voor het ‘Nieuwe Leren’!

Mijn naam is Mark Bieckmann MM. Ik ben de oprichter / eigenaar van IT-Learning, door mij gestart in 2011 tijdens de toenmalige financiële crisis. Ondanks deze crisis en de zeer beperkte opleidingsbudgetten bleef er behoefte bestaan aan het op peil houden van de IT kennis. Dit heeft geresulteerd in ons concept van ´Het Nieuwe Leren´.

Middels een online demo maak ik graag persoonlijke kennis om te bespreken welke voordelen Het Nieuwe Leren van IT-Learning voor jullie organisatie kan hebben.

IT-Learning visie Het Nieuw Leren

• Vanwege de hedendaagse kennisintensieve tijd dienen we te leren van ‘wieg tot graf’;
  • Deze verantwoordelijkheid ligt heel nadrukkelijk bij het lerende individu;
  • We leren Vraag- en Projectgestuurd, Ervarings- en Competentiegericht;
  • Cursist zijn van nature nieuwsgierig. De opleider zorgt voor een exploratieve omgeving:
  • ‘Het Nieuwe Leren’ betekent nieuwe leervormen. Klassikaal leren neemt af;
  • De leerling heeft de regie in het leerproces en bepaalt wat / hoe / waar / wanneer hij/zij leert;
  • De werkgever krijgt steeds meer de rol van facilitator. Vanwege het benodigde kennisniveau van de eigen organisatie, maar ook om mensen te binden en boeien;
  • Meet het resultaat (certificering) ipv de leeractiviteit;

IT-Learning ziet het als haar rol om zowel manager als medewerker te begeleiden en ontzorgen met opleidingsconcepten die passen binnen deze visie. Met onze ruim 10 jaar ervaring  zorgen we dat ieder opleidingstraject succesvol wordt afgerond.

Visie IT-University

DE VELE VOORDELEN

Alle FEITEN op een rij.

Onderzoek onder een grote groep bedrijven die Het Nieuwe Leren toepassen heeft uitgewezen dat deze organisaties daar de volgende voordelen van ervaren.

Hebben 60% minder werktijd nodig om te leren;

Hierdoor stijgt de productiviteit per medewerker met 26%;

Hebben een hogere medewerkerstevredenheid;

En hierdoor een lager personeelsverloop;

Er wordt 50% bespaard op de opleidingskosten;

Zijn ECO vriendelijker;

Groeien door dit alles harder!

Het Nieuwe Leren

Wat betekent Het Nieuwe Leren voor jou?

Het Nieuwe Leren betekent voor jou als cursist dat je zelf kunt bepalen WAT, HOE, WAAR en WANNEER je wilt leren. Volledig op maat en maximaal efficiënt.

Bij IT-Learning maak je als cursist gebruik van de modernste leervormen en de beste praktijkdocenten. Deze docenten worden gekozen op grond van didactische kwaliteiten, vakkennis en vooral veel praktijkervaring.

Persoonlijke eCoach

De IT-Learning eCoach is een natuurlijke persoon die samen met jou zorgt dat jouw opleidingstraject een succes wordt. Hij helpt je doelen te stellen en een planning te maken. Waar nodig worden er tips en adviezen gegeven. Deze vorm van studiebegeleiding is inbegrepen in de prijs. Voor veel cursisten zorgt onze eCoach voor net dat duwtje in de rug om van het opleidingstraject een (nog groter) succes te maken.

7 Dagen Niet Goed Geld Terug Garantie

IT-Learning staat 100% achter haar producten. We hebben als doel om onze klanten optimaal te informeren over onze producten en diensten, zodat vooraf duidelijk is wat je koopt. Mocht desondanks na aanschaf het product niet bevallen, dan is het mogelijk om de aankoop ongedaan te maken en 100% van het aankoopbedrag terug te krijgen.  Deze 7 Dagen Niet Goed Geld Terug Garantie geeft je alle zekerheid bij het kopen van je IT opleidingen bij IT-Learning! Maak middels een vrijblijvende ONLINE DEMO kennis met de IT-Learning Online Academy. LEES MEER en plan een demo.